زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 216
نویسنده پیام
sadegh آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 30 /4 /1391
سن: 17


پیش فرض هوندا cbr 1000rr رپسول
Fireblade هوندا CBR 1000RR رپسول C-ABS

ساخت مدل
Fireblade هوندا CBR 1000RR رپسول C-ABS
سال
2010
موتور

مایع سرد، چهار زمانه، عرضی چهار سیلندر، DOHC، 4 سوپاپ در هر سیلندر می باشد.
ظرفیت
998
مته سوراخ سکته ایکس 76 * 55.1 میلی متر
نسبت فشرده سازی 12.3: 1
القاء
PGM-DSFI الکترونیکی سوخت تزریق جریان بنزین را کنترل 46mm مته سوراخ کردن
سیستم جرقه زنی / شروع
کامپیوتر کنترل دیجیتال با پیشرفت الکترونیک / الکتریکی transistorised
کلاچ مرطوب، multiplate با بهار دیافراگم
حداکثر قدرت
175.6hp 131.0 کیلو وات: 12،000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
112.0 نیوتن متر _AT_ 8500 دور در دقیقه
انتقال / درایو
سرعت 6 / زنجیره
نسبت دنده 1 2.286 (32/14) / 2 1،778 (32/18) / 3 1،500 (33/22) / 4 1.333 (32/24) / 5 1،214 (34/28) / 6th1.138 (33/29)
قاب الماس، آلومینیوم کامپوزیت دوقلو تیر اهن یا الوار
سیستم تعلیق جلو
43mm معکوس HMAS کارتریج، چنگال تلسکوپی با stepless پیش بارگذاری، فشرده سازی و تنظیم دوباره بجای اول برگشتن، مسافرت چرخ 120mm سیستم
سیستم تعلیق عقب
واحد نرم افزار ارتباط با گاز به اتهام دمپر HMAS این برنامه شامل 10 مرحله پیش بارگذاری و فشرده سازی stepless و تنظیم واکنش نوسانات، مسافرت چرخ 135mm
ترمز جلو
2X دیسک های 320mm 4 پیستون calipers، ترکیب ABS و لنت فلز متخلخل
ترمز عقب
تنها دیسک های 220mm، در ترکیب ABS و لنت فلز متخلخل
چرخ جلو
120/70ZR-17
چرخ عقب
190/50ZR-17
ارتفاع صندلی 820 میلی متر
وزن تر
کیلوگرم 210
ظرفیت سوخت
17.7 لیتر (از جمله 4 لیتری ال سی دی نشان داده شده ذخیره)
معرفی در سراسر جهان برای آن سوزان سرعت و چابکی گردیده است، جشن، Fireblade CBR1000RR آیکون تاسیس عملکرد موتورسواری است. همانطور که ما با افتخار 50 سال ما از مسابقه در سال 2009 را جشن گرفتند جزیره من TT، اشتها CBR1000RR برای پیروزی سیری ناپذیر بود؛ گرفتن از 5 منطقه در مسابقه کلوب، حمل McGuinness جان به پیروزی TT 15 خود را و تنظیم دامان جدید و سوابق نژاد. با این وجود sportsbike نهایی در مورد سرعت است نه همه. "کنترل کامل" از Fireblade برای اولین بار در سال 1992 راه اندازی شد در قلب توسعه آن بوده است، و آن را با سرعت، از موفقیت به موفقیت است. هوندا تا به طور مداوم بهبود تجربه سواری است که می دهد اعتماد به نفس سوار منحصر به فرد در هر دو راه و مسیر است. CBR900RR 1992 گرفتار تخیل جهان موتورسواری در راه اندازی آن است. طراحی مینیمالیستی که به حذف هر گونه وزن، که در وجود داشته باشد نیاز دارند. نسل های پی در پی شده اند کاهش بیشتر وزن و تمرکز بر آنچه که در اطراف مرکز ثقل (تمرکز توده) باقی مانده، بهبود یافته است. این دوچرخه می دهد هر دو مشخصه چابکی و پایداری بسیار عالی است. با خیالی آسوده کنده کاری از گوشه و کنار طولانی و یا شلاق را از طریق خم سریع، تیغ تیز پاسخ و رفتار قابل پیش بینی خود همواره در جاده قدردانی آنها در مسیر هستند. سبک جدید و فوق العاده موتور و شاسی اساسا تجدید نظر شده در سال 2008 انجام گرفت مفهوم "کنترل" به سطح بی سابقه ای و تضمین موفقیت ادامه Fireblade،. با الهام از ساخت و فرهنگ باستانی ژاپن، همراه با پیشرفت در عملکرد مربوط به مبحی حرکت گازا و وا پیشرفته، دستگاه جدید یک شاهکار مهندسی بود. موتور پاسخ به آرامی به هر ورودی سوار در ساسات با کنترل قدرت و شتاب دقیق. جدید، فوق العاده باریک قاب آلومینیومی بازیگران بهترین تعادل بین قدرت لازم را برای مهار قدرت موتور را به دست آورد، و انعطاف پذیری مورد نیاز برای به دست آوردن کشش حداکثر در گوشه و کنار. ابعاد حتی فشرده تر بر کمک به تمرکز توده و سوار آزادی بیشتری به حرکت در اطراف دستگاه و رسیدن به بهترین توزیع وزن برای شرایط داد. در سال 2009، کنترل کامل هوندا epitomisedthe فلسفه ارائه شده توسط سواران Fireblade گزینه بالا انجام کنترل الکترونیکی-ABS ترکیبی "، نوآوری های انقلابی برای یک دوچرخه در این کلاس. اولین ترکیب ABS به طور خاص برای موتور سیکلت ورزش فوق العاده طراحی شده، آن را حفظ احساس لازم در کنترل و همچنین ترکیب وزن سبک و کاملا توسعه یافته عملکرد خواستار آن محیط به شدت رقابتی است. برای 2010، Fireblade به CBR1000RR همچنان برای جشن گرفتن موفقیت های خود را با دقت انتخاب شده یک ظاهر طراحی شده و بهبود عملکرد است که بهبود تصویر خود را به ورزش است. جدید برای 2010 • پشت یک ظاهر طراحی شده واضح تر با شکل تجدید نظر شده و جدید چراغ دم با لنز شفاف • شارپ تصویر، موسیقی و صدا خفه کن اگزوز صدا خفه کن های آلومینیومی با پوشش • گرافیک و رنگ • بهبود جرم اینرسی میل لنگ مفهوم توسعه Fireblade CBR1000RR دارای جایگاه و رهبری بلامنازع sportsbike ارائه می دهد که بهترین تعادل از عملکرد ورزشی و rideability در هر دو مسیر و جاده است. 2010، طراحان و مهندسان ما در شفاف آهنگ آماده خود متمرکز شده است. پیشرفت های به دست آمده، در حالی که بزرگ نمی تغییرات، بالا بردن لذت بردن از کیفیت بالا و تمیز مشخصات دستگاه های ورزشی است. آنها همچنین به تجربه مالکیت با افزایش غرور در این ماشین سواری بسیار مطلوب، اعم از پاره شدن آن را در trackdays یا تکمیل مهارت های خود را بر روی منحنی ها و تاب جاده ها مورد علاقه خود را اضافه کنید. یک ظاهر طراحی شده 2010 Fireblade یک ظاهر طراحی شده می افزاید: برجسته بیشتر به طراحی آنرا کنترل پایین و هدفمند به موتور سیکلت است. dispenses به صورت کلی هر چیزی که اهداف دوگانه وزن حداقل و تمرکز توده مطلوب را پشتیبانی نمی کند. سپر عقب تیز شده و یک لنز روشن دم نور اضافه شده است. برای سال 2010، شاخص ها و دارنده پلاک مونتاژ جمع و جور و راحت است که در حال حاضر به راحتی می توان از واحد سپر عقب برای سواری مسیر بسته جدا شده اند را به یکپارچه شده است. اگزوز پایین پرتاب شده، ویژگی های جدید، صدا خفه کن دوباره طراحی شده با تمام آلومینیوم با کیفیت بالا است. طراحی شده برای حمل ونقل فوق العاده، راهب جلو کوتاه و جمع و جور است، ترکیب بشدت مدل دهید و دو قوچ و مصرف هوا و پرتو چراغهای خط قابل توجه است. یک ظاهر طراحی شده آن بر عملکرد پویا دوچرخه سواری در حالی که به حداکثر رساندن بهره وری مربوط به مبحی حرکت گازا و وا آن است. 2010 تهاجمی، نژاد آماده ظاهر شده است با گرافیکی جدید و خطوط در جبهه میانی راهب بر روی تمام نسخه های اما گرافیت سیاه (مخصوص سیاه و سفید) به روز شده است. رنگ آمیزی مفهوم 2010 CBR1000RR Fireblade می آید در چهار انواع رنگ های جدید هیجان انگیز. گرافیت سیاه و سفید با راه راه سفید / سیاه و سفید بر لاغر sportsbike، خطوط رقابتی است. فلزی نقره ای / نسخه پرل آتش نارنجی است که جسورانه و پر جنب و جوش است. نسخه سه رنگ را جشن تجدید HRC 50 سال از هوندا مسابقه، فراخوانی تمام غرور از میراث CBR و بالا بردن تصویر مسابقه خود را. ویژگی های راه راه های اضافی بر روی سپر عقب و آنهایی که بزرگتر بر روی fairing سمت بالا و بر چسب HRC در جبهه میانی و فوقانی راهب، سپر عقب و سپر جلو. نسخه سیاه گرافیت خاص نیز وجود دارد. ساده و ظریف است، آن را تاکید شرکت بر روی خطوط تمیز بدنه که در مقابل به شدت با قاب نقره ای رنگ است. همه رنگ ها در هر دو استاندارد و نسخه های ABS ترکیبی موجود است.

جمعه 30 تیر 1391 - 21:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | پیش فرض هوندا cbr 1000rr رپسول | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS